martes, 26 de agosto de 2008

Gambiteros! Fib 2008, i ja en van 8...


Hola, ja estic a Benicàssim. De moment no escriuré rés del viatge fins que no tingue les fotos. Els herois de la furgoneta mereixen una crónica a l'altura. Ara bè, pocs dies abans de moure varem asistir a una nova edició del Festival Internacional de Benicàssim. Aquest és el resultat...

Que pongan una de Baron...!
Que quins grups em varen agradar?! Doncs realment no recorde molt bé pero la puretona Siouxsie el diumenge ho va fer molt bé.

Uns tipos que són capaços d'aguantar 3 dies de macro i 3 dies després creuar europa en furgoneta...

Cert és que el nostre company de fatiga al llarg de gran part del Fib va ser David Ferris, com també la meua germana i algunes amigues, en el cas de Victor, David i un servidor ja te mérit, que superem la trentena...



Que era la nostra vida abans dels móbils amb cámera?...

Algú podrà dir que no m'he currat massa el post pero m'havien retat a que no penjava les fotos del Fib al blog... pobres...

pd. Ens ho varem passar d'alló més bè, que els deus del metall em perdonen

No hay comentarios: