miércoles, 2 de julio de 2008

Un estiu d'intencions...

No se perqué, algun dia, puc arrivar a pujar en un vehicle així...

Bè, ja ha arrivat l'estiu i passada (o aixó espere) l'efervescència patriótica del meus veïns, cal decidir d'una vegada per totes que fer el mes d'agost. Les possiblitats són vàries:

- El viatge als EUA, anunciat en aquest blog per finals de juliol, caldria atrasar-lo per la segona setmana o quincena d'agost. Cada vegada es fà més difícil per haverme enmarronat en les oposicions i els concursos a l'extranger. En funció d'un fracàs doble en aquestos camps, valdria la pena planificar el viatge per aquestes dates o esperar a trobar una data económicament rendible i amb una climatologia aceptable.

- La presència d'un servidor en el metalway, el Fib i possiblement l'aplec de Villores contrastarien en la possibilitat que tè Mr Sos de viatjar a Escandinavia via interrail per la primera quincena del mes d'agost.

- L'ajudicació d'un lloc de treball als països de l'est també obririen una possibilitat mai descartada: el viatje amb furgona a la destinació adjudicada. En aquest càs contaria amb la companyia ilustre de Mr Messeguer, Mr Sos, Natalie Portman i Kirsten Dunst.


Pots dir-li a Leandre que enxufe l'aire acondicionat?...

Siga el que siga, que ens agafe en salut. He he. Seguiré informant.

5 comentarios:

Anónimo dijo...

L'aplec i el concert de Saragossa son cites importants, i entenc la duda. Però el FIB? Ritual de pijos i guiris borratxos que diuen "Espanya olé", com a molt un grup,algún any, que dos ja es massa, val la pena.

Lo que teniu que fer es pressionar, en Benicàssim, per a que fiquen de nou la data del FIB en Agost (el mes que podem fugir de vacances), i ja demanarem en Villores, que l'aplec torne al més de Juliol. Que per cert. PQ este any es en Agost?

Anónimo dijo...

Siiiii, soc jo una altra volta hui estic avorrida i sense ganes de estudiar.
Una recomanació, si no fugiu la tercera setmana d'Asgost teniu "la semana grande de Bilbo". Que val més la pena que tots els FIB que pugues vore.

el tropilla dijo...

Al Fib vaig si tinc abono "by the face", tot i que l'ambient guiri d'ara el prefereixo al madrileny cutron que hi havia abans.

Vaig parlar amb Pep i la qüestió d'un aplec en agos és per motius logístics. En Villores viu poca gent i hi ha molta faena, si no fora en agost (quan tots els de Villores tornen per a estiuejar) no hi hauria aplec.
Personalment em ve molt malament la data i cada vegada veig més clar que no podre anar.

Anónimo dijo...

Si als madrilenys, desgraciadament els tindrem, fora i dins del FIB, estaran a Benicassim.

Que per cert l'han omplit de carrers peatonals, m'han dit? encara no els he vist, però sé que ara no puc aparcar davant de casa. I en bici no vaig.

el tropilla dijo...

Davant l'apartament tens el carril bici crec, tindràs que aparcar al carrer del costa i caminar un poc.