sábado, 6 de septiembre de 2008

Els millors no vindran per diners, els millors vindran per mi...






Bè, ja no és un secret, aquell que no m'heu vist aquest estiu , tardareu més temps a veure'm ... demà diumenge 7 me'n vaig a Amman per a fer un curs d'àrab de 5 messos. Una nova ciutat, una nova vida, un nou país, més cd's de video per gravar i moltes històries per contar.
Ja que no estaré tampoc per nadal, nom´s dir que aquells que vullguen vindre a Jordania tan sols han de dir-ho...
" DRYDEN- Que sapies Lawrence , que tan sols hi han dos tipos d'homes als que els agrada el dessert: els Bedu i els deus, i tú no eres cap d'ells.
LAWRENCE. - Serà divertit ."

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola Pau¡¡¡ Com va?

No res que vaig rebre el teu missatge i com he vist aquest blog doncs et signe, que espere que et vaja molt bè a Jordània i que aprengues molt d'àrab, perque eixa és l'idea principal no?

Al canal de televisió de "Cuatro" van a fer un programa que es diu "Pekín Express", i va d'això, un "reality show", de que unes persones tenen que recorrer amb un 1€ al día des d'ací (Espanya) fins a Pekin o Beijing, però amb un 1€, o siga que tene que fer autostop, i coses d'eixa clase i serà increible¡¡¡.

No res que espere que t'ho passes molt bè allà, que et vaja bè el treball, l'estudi, la vida allà... en fi, TOT¡¡

Molta sort¡¡¡

Atentament: Jordi

Bon nadal jeje

el tropilla dijo...

un euro al dia fins pekin, be, s en fa dificil creure que puguen fer-ho en la realitat. Jo quan vaig estar a pekin l idea original era travessar el continent amb el transmanxuria des de moscu i tot eren dificultats de visats, papers, e histories...