martes, 29 de abril de 2008

Vacances a Formentera

Que et sembla si anem al pont de maig a vore a Leandro a Formentera? - Em va dir Denise. Qui pot resistir-se?



Bè, donat el disgust d'aquesta nit i penden de certes ofertes de treball que venen des de llocs llunyans, m'en vaig uns dies a formentera per visitar l'illa, on habite un conegut ermità castellonenc (recordeu alló de "estic vivint a l'illa, treballant de sol a sol..."?). Com és habitual m'acompanyarà Denise Richards. Recorde que és l'illa de "Lucia y el sexo"...

Un salut a tots.


Si hem d'eixir de festa en Najwa Nimri, m'enduc les figures del Warhammer 40.000


pd. com tornaré amb les piles carregades vos parlaré de l'eurocopa i de les meues seleccions favorites. També contaré 7 històries sobre fadrins valencians a qui maltrataven les dones.

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Per a quan un especial Bud Spencer & Terence Hill?

Quan vullgues fer un article especial, tinc una imatge gif animada per al blog amb un bucle infinit de "bofetaes" de Bud Spencer... Proclame que aquesta imatge ha d'apareixer.

Per cert Tropilla, pasam el teu correu electronic i te la enviare juntament amb una imatge amb final alternatiu del planeta de los simios que te tirara enterra i que t'assegure penjaras al blog

A vore si pille un vespre lliure i t'escric una humil col·laboracio

Anónimo dijo...

Espero que no te hayas olvidado el pin de nevera de Formentera...y una gachí de esas que has colgado para mí...templat...please

Anónimo dijo...

pero a ti no te gustaban los piratas y los nijas, sureño?

el tropilla dijo...

per a què vols carn si ja no tens dents?...

Anónimo dijo...

la carne que quiere ese no requiere dientes

Miquel dijo...

Iep, encara que tirem a faltar les teues sempre enaltidores consideracions sobre la vida i la mort, la veritat és que ara, en entrar al teu blog, la vista s'alegra (entre veure soviètics borratxos i a la richards, doncs què vols que et diga...)

Anónimo dijo...

Tropilla, "malfainer"!!!! Fes el favor d'escriure un post nou i deixa d'engronsar-te. Ja es nota q el pont de maig t'ha deixat sense forces ... però no gràcies a la companyia femenina q apareix reflectida a les fotos. Em consta q Denise s'esborra quan un Templat, q viu a BCN, la convidà a passar el cap de setmana recorrent l'ambient multicolor de la ciutat comtal. I la dona de nom impronunciable pergué el vol pq es quedà penjada mirant les llumenetes del panell d'info de l'aeroport (va eixir al Tomate).
Això sí, el pròxim post torna a encapçalar-lo amb la mateixa foto, plisssss!!!! Calents del Món, uniu-vos!!!!
Princep Blai Dixit