sábado, 31 de mayo de 2008

Monsters of Rock


heavy metal thunder, val, no portem motos, pero anirem ràpid igualment (i sense mulllar-mos)







Hi ha dies que et lleves de mala gana, d'altres amb ganes de menjarte el món, uns dies vols dormir fins tard i d'altres (no massa) matinaries amb il.lusió, hi ha cops que et desperta el gos del veí i d'altres et despertes maleint les copes de la nit anterior, és cert que siga com siga el fet de despertar inmflueix en les tasques diaries d'una manera determinant. Avuí per cert he despertat amb un sms i puc considerar que ha estat un d'eixos dies bons. En el missatge de texte telefónic es podia llegir literalment "Zaragoza. Metalway. 11 d Julio, Iron Maiden. Iced Earth.Más grupos. Miratelo. Si te conviene organiza & I'll ride by your side."... com el meu telèfon no és físicament el mateix, m'apareixia un número extrany, com un home com jo, creient en els deus, sap llegir els missatges profètics, ja coneixia perfectament al remitent de tal repte i tot just em dirigí cap a l'ordinador per confirmar tal megaconcert.

La meua sorpresa ha estat majuscula: IRON MAIDEN, TWISTED SITER, RAGE, DEEP PURPLE, SLAYER, entre d'altres, 95 euros l'abono de dos dies a Saragossa (3 o 4 horetes d'ací). Seguidament m'he desmaiat.

Pau , Juan , Rubén y Curro en 1993... abans que Rubén es fera grunge i marrano...



Quan he tornat en sí ja no estava a ma casa sino sobre el terra gelat dins d'uns gegantesca sala d'estil gòtic, amb antorxes als costats. Un coro de veus es sentia a la llunyania, més enllà d'un passadís replet d'imatges de batalla i runes hi havia una gran sala de banquets repleta i bulliciosa amb un gran trò al fons, sobre el quan onejava un fran pabelló amb el signe del martell.

Tímidament m'arrimava a la sala i pugué observar a la gent que allí bevia, menjava i brindava: Jaume I, Cujulain, Attila, Godfred of Bouillon, el rei Artur, Conan, Janos Hunyadi, Crazy Horse, Pep Querol, Guillem le Marechal, Robert Guiscard,Ozzy Osbourne, Raymond de Sant Gilles, Beowulf, Eric el roig, Sven Trigverson, Vasily Saizev, Alexander Nevski,Alice Cooper, Gengis Khan, Salah-ad-Din, Hercules, Thor entre altres deus i uns quants avatars de shiva i visnú que servien les copes. En el lloc on estava el trò, el deu Odin i el seu corb, rodejat de quatre figures, dos a cada costat: Scott Columbus, Karl Logan, Joey De Maio i Eric Adams, indiscutiblement alegres per tornar-me a veure.



Com és habitual als concerts heavies, hi hauran milers de xatis...


Tot callaren quan xafí la sala de banquets i el princep Odin es dirigí a mí amb tò sever.
- Little trooper, vell amic. Temps fa que tallares els teus cabells i adecentares la teua imatge. Coixejes del peu esquerre i a més, estás un poc més gros. Pero aixó no t'ha impedit sentir la crida i renovar el jurament. I aqui estàs.
- Que m'ordenes de nou, oh gran Odin? -li respongué consternat.
- Reuneix als teus guerrers i marxa a Saragossa per Juliol.

Llançà un raig i aparegué davant meu un Alfa Romeo 147, amb 2000cc de motor i 120 cavalls que conduia una exhuberant walquiria.
- Pero Odín, els meus guerres estan vells i calvs, alguns són funcionaris i tot.
- Un guerrer és sempre un guerrer, i sap com respondre, aquells que seran dignes de sentir la crida podran seguir considerant-se un dels nostres.

De repent un sentiment d'energia va recorrer el meu cos, la walquiria del cotxe m'entregà un gran martell (1handed) i el vaig alçar. Un tró impactà en l'arma que comença a brillar i una atronadora música de guitarra es sentí i tots en la sala feren un evil chek tot seguit del simbol del martell.

- A Saragossa, Odín ho vol! - vaig cridar alçant el martell.
- A Saragossa, Odín ho vol - respongueren tots a la vegada.
Tot seguit em dirigí cap al cotxe i una vegada a la porta vaig mirar a Odín:
- Pero, i la walquiria també vé?
- No- digué Odín rotundament- a eixa la guarde per a quan envie als quatre warlords que m'acompanyen, i et torne a convocar, molt prompte.

- Vaja home, ja te podies estirar, cabró. -li vaig respondre rient.

Conduí el cotxe cap a la bruma , deixant el Valhala, era evident que encara no havia arrivat el meu moment per romandre a brindar amb la multitud, aquest ja arrivarà...
M'he depertat aquest matí al sofà tot suat, a les mans tenia un martell de guerra i les claus del cotxe. Mentres escric aquestes paraules un corb em vigila orgullós desde el balcó... the time to strike is now... a Saragossa 11-12 juliol de 2008, ja en som dos i en caben dos més, també es pot agafar un atre cotxe si escau, el "jenet pàlid" que m'acompanya supose que no tindrà cap problema, tal volta ha tingut el mateix "somni" que jo...




Bruce and The Iron Maiden wants YOU in Zaragoza


14 comentarios:

Anónimo dijo...

Bah, que le haremos, ire los dos dias. Ya me buscare alguna excusa pa acabar el jueves... Pero pillas las entradas tu y me la traes a casa en bandeja de plata (contrarreembolso, por supuesto)

Anónimo dijo...

y no, no he tenio el mismo sueño, aparqué en la avenida dels tarongers hace unos de fines de semana (dios me libre de entrar con un coche matricula de castellon en esa pérfida siudá, aparte mi particular aversion a conducir por el centro de cualquier nucleo urbano mayor que la town de castellon), vi los carteles & i heed the call, lo demas esta mas o menos explicao en el relato ese. A lo mejor el cuervo fue el que casi atropello al volver y el martillo de thor la tormenta que cayó en el puig cuando entrabamos a valensia, por lo demas fue bastante normalito (a dios gracias no me ha dao por soñar con el dee snider ni ningun otro sujeto de similar belleza). si no dije nada antes fue porque llevo conscripto en la BBC varias semanas

el tropilla dijo...

no hace falta que no trabajes el viernes, solo que salgas a horario digno de funcionario. Sabiendo donde vamos en 4 horas estamos alli y si decidimos acampar en algun sitio aun mejor. Las entradas las puedo pillar en barna, ya que pronto ire, eso no es problema.

cada uno interpreta las profecias como le vienen. No dudo que en tu relatro no haya una mano del valhala y de los aesires del rock...

Anónimo dijo...

Pau, después de leer este post, ya no tengo dudas: necesitas trabajar ya!!! Tu salud mental así lo exige. Si no, acabarás como Curro, o peor, que, vale, es funcionario, pero está como una puta cabra.

el tropilla dijo...

empleu-me en disancal

Anónimo dijo...

a la sauna Corintho sempre busquen gent per a treballar...

Anónimo dijo...

Si no corriges tu feo lenguaje, conozco la guarderia donde recluyes tu prole...

Anónimo dijo...

Cierto cierto. En disancal ya están a tope, pero si te quieres ganar tres eurillos con la boca, ya sabes donde vivo. En cuanto a tí, desteñido, no me hagas buscar a Van Helsing pa que te ponga las pilas, gañaaaaaaaaaan!

Anónimo dijo...

Princep Blai will join the army of Metal!!! Feu-me un lloc i tot siga pels vells temps de melenes i rock and roll.

Anónimo dijo...

Ostia! blai librando de los deberes paternales 2 dias pa irse de festivales! Habra que llevarse botellas de licores de 12 años pa celebrarlo como se merece (o las de 12 dias del mercadona pa rememorar 10 años atras). Y tu gordo, el holandes errante de la ferro tiene tres euros pa ti

el tropilla dijo...

El princep Blai sempre tè un lloc entre nosaltres, i preeminent, Curro i un servidor estarem avui dilluns mirant llocs per quedar-nos i vegetar el dissabte i la matinada del diumenge...

Jo aniré a per les enrades la proxima setmana a Barna, o en el seu defcete les demanarem per correu, trucans per telefon per a saber els detalls (jo he perdut els telefons de la majoria quan he canviat de mòbil...)

Anónimo dijo...

Te has cambiado de móvil??? Pasamelo, templat, que si no no podré defenestrarte personalmente

Anónimo dijo...

Tindrieu que haver somniat amb Bruce Dickinson, perque vos confirme si estarà amb IRON MAIDEN

Decididament: esteu molt avorrits... Funcionaris... I despres...parlen dels punkies eixos.

Anónimo dijo...

Francisco, por favor... o recuerda quien es el Custodio de Entradas. No habra segundo aviso.
Y lo que pasa es que eres un perraco y no haces el "terrible" esfuerzo en meter los moviles en la agenda, que ya te lo "redí" hace meses y aun vienes con la historia de que "el meu telefon no es fisicament el mateix y bla bla"